گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .


معرفی یکی از گرانترین و با شکوه ترین هتلهای امریکای جنوبی

 در کیتو پایتخت اکوادور



هتل  - قصر زیبا و تاریخی کاسا گانگوتنا 

CASA GANGOTENA 

خانه گانگوتنا


این هتل روزگاری قصر و اقامت گاه ریس جمهور اکوادور و خانواده فرمانده ارتش  اسپانیایی ها در زمان استعمار بوده است . این قصر در پلازا سان فرانسیسکو شهر کیتو در اکوادور واقع شده است . ساختمان این قصر در سال ۱۹۲۶ میلادی به اتمام رسیده است و در سپتامبر ۲۰۱۱ رسما به هتل تبدیل شده است . حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه بازسازی این قصر برای مصرف هتل هزینه شده است . معماری این قصر رومی است که توسط معماران ایتالیایی و اسپانیایی طراحی و ساخته شده است .  مهم نیست اگر توان پرداخت حداقل شبی ۳۰۰ دلار برای یک اتاق معمولی این هتل را ندارید اما می توانید در رستوران و یا کافی شاپ و یا بار هتل ساعاتی خوش و نسبتا ارزانتر از یک شب اقامت در این هتل رویایی را داشته باشید. هتلی که دیوارهایش بوی تاریخ می دهد . 




سوئیت های این هتل زیبا به شبی ۱۰۰۰ دلار هم می رسد که سراسر نقاشی های زیبا و فرشهای قدیمی و مجسمه های برنزی قدیمی و نفیس دارد .

جالب است بدانید هتلهایی مانند ماریوت ۵ ستاره و شرایتون و هیلتون در اکوادور و سراسر امریکای لاتین از شبی ۱۵۰ دلار در ایام سال معمولی سال به غیر از ژانویه بیشتر نمی باشد . اما این هتل و خانه - قصر قدیمی در ایام معمولی سال ۲ برابر یک هتل بین المللی ۵ ستاره است . 

این قصر رویایی که با نور پردازی های خاص در شب همانند یک فیلم سینمایی است ۳۱ اتاق بیشتر ندارد . 

نکته جالب دیگه در مورد این هتل این است که هیچ یک از اتاقها معماری و دکوراسیون و لوازم یکسانی ندارند . 

هر اتاق برای خود دکوراسیون متفاوت و وسایل تزئینی مجزایی دارد . 

نکته دیگر اینکه تمام اشیای اتاقها و تزئینات هتل قدیمی هستند و از این جهت از پذیرفتن مهمانهایی که کودک خردسال دارند جلوگیری به عمل می اید . 


باز سازی این این قصر به سال ۱۹۷۸ بر می گردد و در همین سال ایر قصر زیبا به عنوان میراث جهانی در سازمان ملی و فرهنگی ملل متحد - یونسکو به عنوان میراث فرهنگی جهانی به ثبت رسید . 



اتاقهای رویال معمولی شروع قیمت از شبی ۳۰۰ دلار برای ۲ نفر


 به نقاشی روی دیوار در بالای تخت توجه کنید


نشیمن طبقه دوم هتل


اتاق رویال - قیمت برای هر شب ۹۸۰دلار 








استراحتگاه شاهی روباز در طبقه دوم که به عنوان رستوران و کافی شاپ استفاده می شود








رستوران اصلی هتل در طبقه همکف





ورودی قصر



لابی



اتاقهای کلاس اول طبقه پایین قیمت برای هر شب ۵۹۰ دلار




لابی ورودی




راه پله های طبقه دوم



اتاق رویال اصلی قیمت برای هر شب ۱۲۰۰ دلار





بار و لانچ شبانه هتل با موزیک زنده