گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .

معرفی شهر زیبای گوایا کیول در کشور اکوادور


یکی از شهر های لوکس و ارام و زیبا برای زندگی در اکوادور





شهر گوایاکیل در سواحل رودخانه گوایاس منتهی به اقیانوس آرام قرار گرفته است که در سال ۱۵۳۸ توسط فاتح اسپانیایی فرانسیسکو د ارلانا تأسیس شد. پارک تاریخی گوایاکویی ساختمان‌های استعماری، باغ‌های سرسبز و حیوانات بومی کشور را ارائه می‌دهد. لاس پناس یک محله قدیمی با خانه های رنگارنگ امریکای لاتین و با یک فانوس دریایی قدیمی شما را به رویا می برد . منطقه مالکون، یک تفرجگاه در امتداد رودخانه گوایاس است که منظره غروب بی نظیری دارد و شهر گوایا کیل را منحصر به فرد کرده است . 

گوای‌اکیل ( به اسپانیایی: Guayaquil)  با نام اختصاری: GEY یکی از شهرهای بزرگ و مهم و زیبا و لوکس کشور اکوادور است. به غیر از کیتو که پایتخت کشور اکوادور محسوب می شود و به مراتب برای زندگی گرانتر است شهر های بسیار خوب و زیبایی در کشور اکوادور قراردارند که برای زندگی بسیار مناسب هستند . گوایا کیل یکی از این شهر ها است . مراکز خرید بزرگ ، اب هوای خوب ، تمیزی و امنیت بالای شهر ، برجها و خانه های زیبا همه گی از ویژه گیهای شهر زیبای گوایا کیل در کشور اکوادور است . همانطور که قبلا در همین وب لاگ گفته شد هر استان در کشور اکوادور دارای فرماندار جدا که به ان گاورنادور گفته می شود دارد و هر استان برای خود یک پرچم محلی و سرود ملی نیز دارد . 

پرچم استانی گویا کیل


در سیستم استانی کشور اکوادور گوایا کیل را  سانتیاگو د گوایا کیل می خوانند . به شهر  یا منطقه شهری در زبان اسپانیایی کنتون گفته می شود . پس گوایا کیل  کنتون استان گوایاس است . به نوعی مرکز استان به حساب می اید و استان گوایاس بزرگترین استان و یا شهر کشور اکوادور می باشد .


گوایا کیل در سال ۱۸۲۰ میلادی توسط سربازان ژنرال سیمون بولیوار از دست اسپانیایی ها ازاد شد و به استقلال رسید . مساحت کل استان ۳۴۴ هزار کیلومتر مربع است و حدود ۲ میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد . اب و هوای گویا کیل در طول سال نسبتا گرم با دمای بین ۲۶ تا ۳۰ درجه و کمی شرجی است . پارکهای زیبا و جنگهای حفاظت شده و موز ها و قعله های متعدد دیسکو و رستوران های ساحلی و رستوران های شبانه و مراکز خرید بزرگ و بین المللی از جاذبه های این منطقه زیبا است . 

بزرگترین و مشهور ترین هتل شهر گوای‌اکیل هتل هیلتون کولون  که دارای پارک ابی و استخر بزرگی می‌باشد و در تمام ایام سال می توان از ان به همراه خانواده لذت برد . هزینه یک اتاق معمولی در ایام معمولی سال در هتل هیلتون کولون با صبحانه بطور میانگین برای هر شب ۱۵۰ دلار می باشد . 

مردم امریکای لاتین عاشق ورزش راگبی و فوتبال هستند . یکی از بهترین تیم‌های اکوادور با نام بارسلونا نیز در این شهر بوجود آمده‌است.

استادیوم Estadio Monumental Isidro Romero Carbo (مونومنتال ایسیدرو رومرو کاربو) بزرگترین استادیوم اکوادور است که در گوایا کیل قرار دارد و  گنجایش  این استادیوم بیش از ۹۰ هزار نفر است .


شهرداری یا الکده شهر گوایا کیل چندین بار برنده جایزه بین المللی شهر سازی و زیبا سازی شهر سازی شده است . 



وجود رودخانه  بزرگ گوایاس با کشتی های تفریحی که به اقیانوس ارام راه دارد زیبایی این شهر را چند برابر کرده است . 
































دوستان عزیز توجه فرمایید !


هشدار 

قبل از مهاجرت تحقیق کنید و مطلب زیر را به دقت بخوانید


معمولا در کشورهایی که ایرانیان عزیز مهاجرت می کنند افرادی سود جو که توانایی فعالیتهای اقتصادی را ندارند به عنوان دلال مهاجرتی شروع به کارهای مهاجرتی و ارائه اطلاعات غیر کارشناسی به ایران عزیز می دهند .

فکر می کنم لازم به یاد اوردی نباشه که در سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در کشور امارات شهر دبی هر کسی کار مهاجرت و دلالی خرید ساختمان های جعلی و املاک قلابی می کرد و وکلای ما در تلویزیون و روزنامه فریاد می زدند که این کار را نکنید و ما را به هزار عنوان متهم کردند و در نهایت میلیونها دلار پول ایرانی ها را خوردند و رفتند و هنوز هم پرونده انها در دیوان محاکم دبی در جریان است و کسی پاسخگو نیست و صاحبان ان پروژه های قلابی در عجمان و دبی هم اکنون در کشورهای دیگر با پول مردم ایران دارند راحت زندگی می کنند . 


دست خدا بالاترین دست هاست ! و این دنیا بهشت و جنهم چنین افرادی خواد بود…..


سوال این است که یک ایرانی تازه وارد که حتی زبان کشور اکوادور را نمی داند و فارسی را هم کاملا درست صحبت نمی کند چطور می تواند پرونده یک خانواده تازه وارد را در مسیر درست پیش ببرد که متقاضی محترم بتواند اقامت قانونی خود را دریافت کند و در اینده برای دریافت پاسپورت و زندگی در اکوادور دچار میشکل نشود ؟

در ایران هم که کار مهاجرت داغ شده و هر سوپر مارکت و قصابی و نصاب ماهواره و فیلم فروش و اژانس مسافرتی کار مهاجرتی انجام می دهد که البته صد در صد غیر قانونی است.


متاسفانه این حرکت غیر حرفه ای که از نظر ما بازی با زندگی مردم است در اکوادور شروع شده و سود جویان که کار و شغلشان چیزه دیگری است مشغول به ارائه خدمات مهاجرتی هستند !  حتی قیمتهای متفاوت و شاید خیلی ارزان پیشنهاد می دهند که هم از نظر عقلانی جای تعجب دارد و هم منطقی نمی باشد ! چطور می شود با ۶ میلیون تومان به اکوادور مهاجرت کرد ؟ چرا باید یک کشوری در امریکای جنوبی که دین و فرهنگ و نژادش با ما ایرانی ها ۱۰۰ درصد متفاوت است بیاید به ایرانی ها به این راحتی اقامت دائم و پاسپورت بدهد ؟!! 

همکاران مجموعه اکوادور اکسپرس مدت ۱۲ سال است که در امریکای لاتین حضور دارند و فارغ التحصیل رشته حقوق در دانشگاه های  ایران  - ونزوئلا - پاناما و فلوریدای ایالات متحده امریکا در رشته حقوق بین المللی هستند و مطمئنا از کسانی که فقط به خاطر ۲۰۰۰ دلار پول در سوپر مارکت خود کار مهاجرتی انجام می دهد اطلاعات بهتری دارند و می توانند پرونده شما را در مسیر قانونی قرار دهند که شما دوست عزیز در اینده دچار مشکل نشوید .


همکاران ما به صورت رایگان اماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند تا با قوانین و مقررات  مهاجرت و قوانین اجتماعی و حقوقی در امریکای جنوبی شما را اشنا سازند . این وظیفه یک وکیل قسم خورده است که اطلاعات درست را به موکل خود بدهد . 

بهتر است کمی بیشتر مطالعه کنید و شاید کمی بیشتر هزینه کنید اما در اینده افسوس نخورید و دچار مشکل قانونی در کشور غریب نشوید . 

بهرحال انتخاب با شماست …..

وکلای حقوقی اکوادور اکسپرس که در کشور اکوادور که به نام

 Ecuador Express Servicios legales y Jurídicos

در شهر گوایا گیل با مجوز رسمی دادگستری و اداره مهاجرت اکوادور به ثبت رسیده است و همچنین وکلای حقوقی ما در ایران و ونزوئلا و مالزی و دبی و پاناما و ایالات متحده امریکا اماده سرویس و خدمات به شما دوستان عزیز هستند . مجموعه ما اماده سرویس و خدمات به ایرانیان عزیز در سراسر  امریکای لاتین جهت  اقامت و قوانین تابعیت ، خرید و فروش ، طلاق ، ارث ، زندان ، پرونده های مواد مخدر و قتل می باشد . 


تلفن اعضا و همکاران  وکلای حقوقی و رسمی دادگستری گروه وکلای اکسپرس

celular-whatsapp: 0982978697 دکتر گنزالس - اسپانیایی زبان فقط در اکوادور

0994277326 دکتر روبرتو - اکوادور - اسپانیایی زبان

0995871997 دکتر فرناندو - اکوادور - اسپانیایی زبان قبول پرونده های جنایی و حقوقی و زندان  و مهاجرتی

0058-412-0703284 دکتر عمر کولینا - ونزوئلا - پرونده های حقوقی و جنایی  - انگلیسی و اسپانیایی

0058-424-6333816 دکتر منصفی - پاناما ، ونزوئلا پرونده های حقوقی و ثبتی  - فارسی - انگلیسی - اسپانیایی زبان

0016123612772 دکتر مارتین - ایالات متحده امریکا - کالیفرنیا . پرونده ای مهاجرتی و حقوقی فارسی - انگلیسی - عربی