گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .


🔴 اقامت دائم کشور ارام و زیبای جمهوری اکوادور در امریکای لاتین


اقامت دائم  کشور زیبای  امریکای لاتین اکوادور ظرف مدت ۴ ماه 



از طریق ویزای اقامت تخصص برای پزشکان ، مهندسین ، و افراد دارای حداقل مدارک کارشناسی 




✅ از طریق ویزای اقامت تخصص برای پزشکان ، مهندسین ، و افراد دارای مدارک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا به همراه اعضای خانواده 

✅امکان اخذ پاسپورت و تابعیت دائم کشور اکوادور بعد از سه سال برای کلیه اعضای خانواده 


✅امکان ثبت شرکت ، باز گشایی رستوران و مغازه و افتتاح حساب بانکی بین المللی مستر کارت و ویزا کارت 


✅اخذ کارت ملی اکوادور هنگام اخذ اقامت و امکان سفر بدون نیاز به ویزا به کل کشورهای امریکای لاتین


✅روش مهاجرتی ۱۰۰٪ قانونی و مطمئن به نحوی که تمام کارها در سفارت اکوادور در تهران انجام می شود.  


✅چنانچه فرزند شما در اکوادور متولد شود به وی پاسپورت و تابعیت اکوادور داده می شود


✅زندگی ارام و بی دغدغه و بدون ترافیک و مشکلات شهری ،ازاد و هزینه ارزان تر زندگی نسبت به ایران و اروپا 


✅کشوری خوش اب و هوا و معتدل در تمام سال و سرسبز بدون الودگی هوا و توریستی با داشتن سواحل زیبا 


✅اکوادور دارای اقتصادی پویا و امریکایی است و از سال ۲۰۰۰ میلادی واحد پول ان به دلار امریکا تغییر یافته


✅امکان اخذ ویزای توریستی امریکا و اروپا با داشتن اقامت دائم اکوادور


✅امکان افتتاح مطب خصوصی برای پزشکان ایرانی







اگر مدرک شما پایین تَر از لیسانس است…..


اگر مدرک تحصیلی شما پایین تر از لیسانس ( کارشناسی ) است نگران نباشید !


شما ۲ راه دارید :




اگر مدرک لیسانس به بالا ندارید می توانید از طریق ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی  و یا ویزای سرمایه گزاری برای اقامت دائم اکوادور اقدام کنید



متقاضیانی که مدرک تحصیلی انها از کارشناسی پایین تر است می توانند از طریق ۲ روش دیگر برای اقامت دائم اکوادور اقدام کنند :

١-روش اول  ـ ویزای تجاری  : در این روش ابتدا برای شما باید ویزای بیزنس  ـ تجاری اخذ شود که مدت اعتبار این ویزا ۶ ماه است . از طریق این ویزا شما باید به کشور اکوادور سفر کنید و در انجا یک بیزنس ـ کار و فعالیت اقتصادی راه اندازی کنید . مانند تاسیس یک رستوران - کافی شاپ - سوپر ـ ارایشگاه و سپس ویزای شما را وکلای ما تبدیل به ویزای اقامت دائم می کنند .

 ٢- روش دوم ـ سرمایه گزاری  :  در این روش شما می توانید اقامت دائم خود را از طریق واریز مبلغ ۲۵ هزار دلار به عنوان قرض به دولت جمهوری اکوادور دریافت کنید .

در روش اقامت سرمایه گزاری شما فورا اقامت دائم خود را می گیرید و تا زمان اخذ پاسپورت و تابعیت خود حق دست زدن و برداشت این پول را ندارید . در صورت برداشت این پول اقامت شما کنسل می شود.

-----------------------------------------------------------------------------
روشهای مختلف دریافت اقامت اکوادور :

1-      سرمایه گذاری

2-      داشتن درآمد ماهانه قابل قبول دولت اکوادور برای بازنشستگان

3-      مدرک دانشگاهی معتبراز نظر دولت اکوادور

4-      داشتن شغل در اکوادور

5-      دانشجویی

6-      ازدواج

7-      تولد فرزند

برای بازنشستگانی که قصد اقدام دارند ،می بایست مدارک کافی مبنی بر بازنشستگی خود با حداقل حقوق معادل ۸۰۰ دلار از ارگانهای دولتی در ایران دریافت نمایند .در صورتیکه متقاضی به همراه خانواده اقدام می نماید،حداقل حقوق مکفی بابت هرعضو وابسته در خانواده می بایست معادل ۱۰۰ دلار به صورت جداگانه در نظر گرفته شود . متقاضیان دارای این شرایط ظرف مدت کوتاهی پس از اولین ورود به این کشورمیتوانند به همراه خانواده اقامت دائم خود را دریافت نمایند .

برای کسانی که مدرک تحصیلی لیسانس به بالا دارند (در صورتی که رشته آنها مورد نیاز این کشور باشد )،میتوانند از طریق مدارک تحصیلی خود Professional Visa دریافت نمایند.متقاضیان دارای شرایط ،می توانند بین۳ تا ۶ ماه پس از اولین ورود به این کشور اقامت دائم خود را دریافت نمایند.

متقاضیانی که توان سرمایه گزاری در این کشور به میزان ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار در ماه را دارند ،می توانند این مبلغ را در این کشور به مدت ۳ سال بلوکه نمایند،و ظرف مدت کوتاهی پس از اولین ورود به این کشور اقامت دائم خود را به همراه خانواده دریافت نمایند .

شرط گرفتن پاسپورت اکوادوری برای کسانی که اقامت دائم دریافت نموده اند،حداقل ۳ سال اقامت در این کشور می باشدو متقاضیان در طول این ۳ سال اجازه خروج از این کشور را در مدت زمان بیش از ۳ ماه ندارند ! بدیهیست در صورت عدم احراز این شرط ،متقاضی ممکن است پاسپورت دریافت نکند ولی اقامت دائم در پاسپورت ایرانی به قوت خویش باقی خواهد ماند.

با داشتن پاسپورت این کشور،ویزای ۵ تا ۱۰ ساله امریکا را می توان به راحتی اخذ نمودو تسهیلات زیادی برای دریافت ویزای شینگن وجود خواهد داشت.با داشتن پاسپورت اکوادور،برای سفر به ۸۰ کشور دنیا نیازی به ویزا نخواهید داشت و متقاضی از تمام حقوق شهروندی یک اکوادوری بهره مند می باشد.



شهر کیتو  پایتخت اکوادور برای سومین سال متوالی «جایزه جهانی سفر» (World Travel Awards) در گروه «بهترین مقصد گردشگری آمریکای جنوبی» را به خود اختصاص داد.  
این انتخاب، پایتخت اکوادور را در بین جذاب‌ترین شهرها برای گردشگران جهان قرار داده است.







کارشناسان معتقدند این انتخاب می‌تواند تاثیر فراوانی بر افزایش سفر گردشگران به کیتو داشته باشد. در این راستا، فراهم آوردن امکانات بیشتر در مرکز تاریخی کیتو برای گردشگران خارجی، از جمله برنامه‌های شهرداری پایتخت در همسویی با افزایش اقبال به این شهر است.  پایتخت اکوادور
بر اساس آمار موسسه «توریسم کیتو»، در سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ششصد هزار گردشگر خارجی از این شهر دیدن کردند که در مقایسه با آمار سال ۲۰۱۲ میلادی، رشد ۱۸ درصدی داشته است. همچنین در هشت ماه نخست سال جاری، حدود پانصد هزار گردشگر خارجی از کیتو دیدن کرده‌اند که در مقایسه با دوره مشابه در سال ۲۰۱۴، شش درصد رشد داشته است.  


«مائوریسیو روداس»، شهردار کیتو، در رابطه با اهدای جایزه اسکار بهترین مقصد سفر آمریکای جنوبی به این شهر اظهار داشت: این جایزه می تواند ابزاری در جهت ادامه روند پیشرفت کیتو به عنوان یک مقصد گردشگری با کیفیت باشد.
در حال حاضر کیتو در رقابت با ۱۶ شهر دیگر برای دریافت عنوان «بهترین مقصد گردشگری جهان» است. این رقابت تا ۸ نوامبر سال ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت