گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .

 بیست کشور مستقل و چندین قلمرو مختلف، آمریکای لاتین را تشکیل می‌دهند که در مجموع، ۱۳٪ از اراضی زمین را در برمی‌گیرند.

آمریکای لاتین متشکل از تمامی کشورهای پرتغالی زبان و اسپانیایی زبان جنوب آمریکا است. از آنجایی که این کشورها، همگی مستعمره اسپانیا یا پرتغال بوده‌اند، شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. آمریکای لاتین کشوری در شمال، یعنی مکزیک دارد و باقی کشورهایش در قسمت‌های مرکزی و جنوبی این ناحیه واقع شده‌اند. جنبش‌های استقلال‌طلبانه‌ی آمریکای لاتین در اوایل صده‌ی ۱۸۰۰ آغاز شد.


آمریکای لاتین، دو سازمان تجاری بزرگ به نام‌های «اتحاد اقیانوس آرام» و «مرکوسور» دارد که هر دو به پیشرفت اقتصاد منطقه کمک شایانی می‌کنند. روابط کشورهای آمریکای لاتین تقریبا دوستانه است. آخرین جنگی که در این منطقه شکل گرفت، بین کشورهای اکوادور و پرو در سال ۱۹۹۵ بود.

 

 

جمعیت آمریکای لاتین روی هم در حدود ۵۶۱٬۲۰۰٬۰۰۰ نفر شمارش شده‌است. رشد جمعیت در آمریکای لاتین بیش تر از آمریکای شمالی است

 

پویا منصفی

 

 


منطقه امریکای لاتین شامل کشور هایی هستند سنتی و ساده و راحت و بی الایش که در کل کشورهای درجه دو به حساب می ایند و اصلا نمیشود انها را با کشورهای اروپایی مقایسه کرد ، کشورهای امریکای جنوبی اکثرا همینطور هستند . مردم این کشورها دوست دارند سنتی و راحت و بدون دغدغه خرید فرش های گرانبها و اشیای لوکس زندگی کنند . 

اشیای لوکس یک اکوادوری ابتدا گوشی موبایلش است و سپس اتومبیل و تفریح اخر هفته اش !

اینکه چه فرشی و یا چه اشیای با ارزشی در دکوراسیون منزلش وجود دارد برایشان مهم نیست . این مردم زندگی را ساده میبینند . 
یک امریکای لاتینی اعتقاد دارد باید برای تفریحش فقط خرج کند ! 
یک امریکای لاتینی اعتقاد دارد تا زنده است فرصت دارد از زندگی خود لذت ببرد ! 
برای یک امریکای لاتینی اینکه منزل چه دکوراسیونی دارد و یا مبلش پاره است مهم نیست ! 
همین که کولر و جای خواب و تلویزیون دارد کافی است ! مهم خودش است که شاد باشد و راحت باشد ! 

همین که خورد و خوراک به راه باشد و اخر هفته مشروب در منزل باشد و موسیقی خود را بلند گوش کنند و با همسایه به گپ و گفتگو و رقص و شادی بپردازنند و دومینو بازی کند برایشان کافی است . 
 

 


در خیابانهای کشورهای امریکای لاتین لامبورگینی و فراری و اتومبیلهای اخرین مدل کم میبینید و اصلا شبیه به امارات و کشورهای لوکس نیستند ! 

اما واقعا جای تامل داره که مردم این کشور کوچک بدون هیچی اینقدر شاد هستند . اوضاع اقتصادی این کشور کوچک خَیلی معمولی است ولی تورم بالا در ان وجود ندارد .
مردم راحت در کنار هم زندگی میکنند . جرم و جنایت در این کشورهای اصلا چیزی نیست که به شما میگویند بلکه در خیلی از موارد بسیار کمتر از ایران است ولی معنیش این نیست که دزد و کلاهبردار و معتاد و قاچاقچی ندارد .
کارتل های مواد مخدر در این مناطق زیاد هستند همانطور که در افغانستان کشور هم مرز ایران بیشتدین تولید و قاچاق تریاک جهان قرارداد در امریکای لاتین هم به صورت مخفی کارتل هایی هستند که مزرعه ماریجوانا و کوکایین دارند ولی این کارتل ها با مدرم عادی کاری ندارند و روز به روز سختگیری بیشتری برای انها ایجاد میشود . کسی که با باندهای مواد مخدر کاد کند چه در ایران باشد چه در مکزیک و کلمبیا حتما دچار دردسر خواهد شد . قاچاقچیان در داخل مجموعه خود درگیری زیاد دارند مانند ایتالیا و ژاپن و ایران ولی با مردم عادی کاری ندارند . 
 
محیط شهری کشورهای امریکای لاتین ادم را یاد ٣٠ سال پیشه ایران می اندازد . بافت سنتی و تاریخی دارد و مردم لاتین همین را دوست دارند . 

مردم امریکای لاتین همیشه از حکومت خود ناراضی هستند ! 

مردم امریکای لاتین دولت و ریس جمهوری را دوست دارند که به انها امتیازات مجانی زیاد بدهد ! 
این مردم عادت کردند خانه و غذا و پول یارانه دریافت کنند و برای همین خَیلی سخت کوش نیستند . 

مردم امریکای لاتین مثله ما ایرانی ها خونگرم هستند و عاشق بحث سیاسی هستند و دوست دارند دائما از دولت انتقاد کنند . 

مردم امریکای لاتین نژاد پرست نیستند و با خارجی ها رابطه خوبی دارند . 

مردم امریکای لاتین عاشق کادو گرفتن هستند ! مخصوصا وقتی بدانند شما خارجی هستید ! چون اعتقاد دارند وضع مالی خارجی ها خَیلی خوب است ! 
پس یادتون باشد از کادو دادن زیاد ، پرهیز کنید ، چون ممکن است تبدیل به توقع شود و اگر روزی کادو ندهید ممکن است با شما قهر کند و یا از دستتان ناراحت شود .

در امریکای لاتین خانومها دارای احترامی ویژه هستند و مقام منزلت ویژه ای دارند و بی احترامی به یک خانوم حتی میتواند زندان در بر داشته باشد . مادر مقام بالایی دارد و برای یک فرد لاتین اول مادرش در زندگی مهم است و بعد بقیه افراد خانواده . 

 

 

001-4243022218

0058-424-633-38-16

 

پویا منصفی

بدنبال اقدام دولتهای مهاجر پذیر و سرمایه پذیر کشورهای امریکای جنوبی و اروپایی همانند جمهوری دومینیکن ، جزیره سنت کیتس ، جمهوری اکوادور ، گرانادا و اسپانیا و ایالات متحده امریکا که ابتدا از مالزی و إمارات متحده عربی درابتدای سال ٢٠٠١ به عنوان ویزا اکسپرس آغاز شد، شرکت ویزا اکسپرس به عنوان  یک مجموعه سازمانی تولد متولد شد و امروز  در کلیه کشورهای دنیا و به همه زبانهای دنیا شعبه دارد و مشاوره می دهد. اکثر کارمندان و مدیران این سازمان مهاجرتی فارغ التحصیل رشته حقوق هستند  . یکی از شرایط اخذ مجوز و نمایندگی ویزا اکسپرس این است که مدیران باید فارغ التحصیل رشته حقوق باشند .

این مجموعه نماینده رسمی فارسی زبان ویزا اکسپرس امریکا است 

 

مجموعه بین المللی ویزا اکسپرس  با تیمی از وکلای خبره با ارتباطات منحصر بفرد با دولتهای مهاجر پذیر زیر چتر

universal immigration and citizenship

شروع به کار و فعالیت نموده و شعبات ویزا اکسپرس تا کنون هزاران پرونده تحصیلی و مهاجرتی داشته است

 

……ویزا اکسپرس یک شرکت چند ملیتی است 

ویزا اکسپرس یک مجموعه شرکت های زنجیره ای است که در امریکا ثبت شده است و مجوز فعالیت ان   بصورت نمایندگی و حق امتیاز به افراد و شرکتهای با تجربه و واجد شرایط  و بر اساس رتبه بندی  ارائه می شود . این مجموعه تنها نماینده ایرانی و رسمی ویزا اکسپرس امریکا مس باشد که مدیریت به عهده اقای دکتر مارتین  است . ویزا اکسپرس در ١٨٥ کشور جهان شعبه دارد .

ویزا اکسپرس فارسی تا اول سال ٢٠١٥ میلادی بیش  از ٢٨٠ پرونده موفق جهت ایرانیان و فارسی زبانان داشته است و بیش از ٣٥٠ هموطن ایرانی پاسپورت دوم خود را عموما از از کشورهای امریکای لاتین و اسپانیا به صورت کاملا قانونی دریافت نموده اند. قابل ذکر میباشد که دفاتر مرکزی ویزا اکسپرس  در مالزی ، دبی ، اسپانیا ، ونزوئلا ، پاناما و لندن  و ایالات متحده امریکا قرار دارد اما ویزا اکسپرس در کلیه کشورهای دنیا شعبه دارد و  فعالیت دارد

 

همکاران بخش ویزا و اقامت در ایالات متحده امریکا – کالیفرنیا

 

Alina-BatyrshinaVladislav-BoichenkoElena-Chernyshova

 

 
 
                                                 ALINA Batyshina Abogada     DR.  ALEN ANSARIAN Abogado     DRA. Elena Domingo                                                                                 
 

 

 

 

 

 همکاران دفتر امریکای لاتین – ونزوئلا و پاناما - اکوادور

Julia-Morozova

DRA.Julia mendosa

Maria-Alkhazova

Maria Monsefi

Sergey-Sharovatov

OMAR Martinez

 

 

✅ Do it right .... Do it once !
✈️Visa Exress consultant service   
🇺🇸U.S.A  Venezuela -
 🇪🇸Espain  Panama 
Malaysia 
Email: 
visa.express@mail.com
AlifeC@mail.com
dr.martin@consultant.com 
💻Web:
www.visaexpress.ir
http://visaexpress.blog.ir
🌐Global Numbers :📞 
☎️U.S.A.    تلفنهای همراه امریکا 
0016123612772
0012402575594
‎امکان تماس با ایمو - وایبر - تلگرام 
Imo _ viber _ Telegram 
☎️ Malaysia . KL
0060173030889
☎️Venezuela - Panamá  - Ecuador
00584246333816
00584126551229
00584246706922
Whatsapp - Telegram