گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .

 

چگونه و چطور و از چه راه هایی می توانم به اکوادور مهاجرت کنم ؟

مهاجرت  به اکوادور زیر نظر وکلای قانونی و ثبت شده اکوادور - اکسپرس

تنها گروه وکلای ایرانی و امریکایی ثبت شده و قانونی در اکوادور

تماس جهت مشاوره رایگان از طریق واتس اپ و تلگرام

دفتر تهران

٤٤٦٣٢٩٣٠-٠٢١
٤٤٦٣٢٩٣١-٠٢١

شماره های همراه 

۰۰۵۸۴۲۴۶۳۳۳۸۱۶
٠٩١٢٣٠٠٧٦٣٥ 

 

چگونه می توانم به اکوادور مهاجرت کنم و اقامت  بگیرم ؟

 

شما اگر می خواهید به کشور زیبای اکوادور مهاجرت راه های گوناگونی پیش پای شماست که میتوانید با توجه به شرایط و بودجه خود یکی را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که در تمامی این روشها به شخص متقاضی و افراد خانواده اش یعنی همسر و فرزندان  زیر ۱۸ سال ویزای اقامت اکوادور تعلق می گیرد . 

 

 

 

 

۱- داشتن مدرک تحصیلی : یکی از راه های اخذ اقامت کشور اکوادور برای افراد با سواد و تحصیل کرده است که نیاز به داشتن مدرک تحصیلی لیسانس - کارشناسی با بالا دارد .  اگر شما یا همسرتان دارای مدرک کارشناسی یا ارشد و یا دکترا هستید می توانید به عنوان یک فرد تحصیل کرده اقامت داذم کشور اکوادور را دریافت نمایید . مدارک تحصیلی شما باید از دانشگاه سراسری - ازاد و یا پیام نور باشد و حتما تمام وقت خوانده باشید و حتما باید به استعلام و تایید وزارت علوم با ریز نمرات رسیده باشد . پروسه این روش حدود ۴ تا ۵ ماه طول می کشد. 

فقط کافیست که مدارک خود را ترجمه رسمی به زبان اسپانیایی کنید و عدم سو پیشینه بگیرید و سپس با وکلای ما برای شروع کار در تماس باشید . اگر مدرک تحصیلی بالای لیسانس ندارید شما باید از روشهای دیگر اقدام کنید .  این اقامت بعد از حداقل ۵ سال به تابعیت و اخذ پاسپورت اکوادور در صورتی که قوانین را رعایت کنید ختم می شود . 

 

 

۲- روش ایجاد شغل و یا یک کار و یا فعالیت اقتصادی :

در این روش همانطور که مشخص است باید یک کار و بیزنس در اکوادور راه اندازی کنید و یا شرکت ثبت کنید . این روش برای کسانی خوب است که مدرک تحصیلی بالایی ندارد و یا دیپلم و زیر دیپلم هستند و یا کسانی که نگران کار و درامد در اکوادور هستند می توانند این روش را انتخاب کند و با مشاوره درست قانونی وکلای ما یک شغل پر درامد و ارزان را در اکوادور ایجاد کنند . پیشنهاد ما معمولا برای ایرانیان عزیز افتتاح رستوران - کافی شاپ - بار - مغازه - سوپر مارکت - فست فود است . در این نوع کارها سرمایه زیادی نمی خواهید و از همان ماه اول م یتوانید هزینه های زندگی را تامین کنید . مثلا هزینه افتتاح و اجاره یک فست فود و یا کافی شاپ حداقل با ۳۰ هزار دلار است و در امد چنین کاری حدودا با کسر هزینه ها ماهیانه حدودا ۲ هزار دلار می باشد و این در حالی است که هزینه زندگی برای یک خانواده ۲ تا ۳ نفره با احتساب اجاره خانه در اکوادور ماهی ۱۵۰۰ دلار بیشتر نمی باشد . برای اخذ اقامت اکوادور از این روش باید پرینت یک حساب بانکی از خودتان ارائه بدهید که از بانکهای دولتی ایران مثل صادرات - یا ملی - ملت و ….. باشد و موجودی ان ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان یعنی حدود ۱۰ هزار دلار باشد . سپس مدارک ازدواج و شناسنامه خود را  به اضافه عدم سوپیشنه ترجمه رسمی به زبان اسپانیایی کنید و با ما در تماس باشید تا کار خود را شروع کنید . پروسه این روش حدود ۳ تا ۴ ماه طول می کشد .  این اقامت بعد از حداقل ۵ سال به تابعیت و اخذ پاسپورت اکوادور در صورتی که قوانین را رعایت کنید ختم می شود . 

 

 

۳- روش سرمایه گزاری و خرید ملک :

اگر شما توان خرید یک اپارتمان اماده را در کشور اکوادور داشته باشید ضمن اینکه کشور اکوادور مالکیت قطعی و شخصی شما را به رسمیت می شناسد می توانید اقامت خود و اعضای خانواده را به صورت دائم دریافت کنید و با داشتن کارت ملی اکوادور به راحتی در این کشور زندگی کنید .

قیمت اپارتمان در شهر کیتو پایتخت اکوادور از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۵۰ هزار دلار برای یک اپارتمان یکخوابه می باشد. پروسه این کار سریع است ولی نیاز به ترجمه مدارکتان به زبان اسپانیایی و عدم سو پیشینه می باشد و همچنین باید پرینت حساب خود را رائه بدهید که نشان دهد این پول در حساب شما در ایران موجود است . این اقامت بعد از حداقل ۵ سال به تابعیت و اخذ پاسپورت اکوادور در صورتی که قوانین را رعایت کنید ختم می شود . 

 

۴- روش سپرده گذاشتن مبلغ ۳۵ هزار دلار در بانک

یکی دیگر از روشهای اخذ اقامت اکوادور سپرده گذاشتن مبلغ ۳۵ هزار دلار در یک بانک دولتی اکوادور است . شما به این مبلغ تا زمانی که تابعیت و پاسپورت کشور اکوادور را  اخذ کنید نمی توانید دست بزنید . دولت اکوادور با رسید این پول که در بانک اکوادور سرمایه گزاری شده است به شما و خانواده تان اقامت دائم اکوادور را تقدیم می کند . داشتن عدم سوپیشینه و ترجمه مدارک شخصی به زبان اسپانیایی و پرینت حساب بانکی شما که نشان دهد این مبلغ را در حساب خود دارید الزامیست .  به حساب شما ماهینانه فقط ۴ درصد سود تعلق میگیرد.

پروسه این روش هم کوتاه است و نسبتا سریع انجام می شود .

 این اقامت بعد از ۵ سال به تابعیت و اخذ پاسپورت اکوادور در صورتی که قوانین را رعایت کنید ختم می شود . 

 

۵- روش فوری ! اقامت کاری 

اخذ اقامت کشور اکوادور از طریق ویزای کار که بسیار سریع و راحت است و نیاز به هیچ تخصص و یا مدارک پیچیده ندارد و معمولا ظرف مدت ۴ تا ۶ ماه انجام میشود . ایرانیان عزیزی که قبلا در امارات و مالزی میکردند با این روش اشنا هستند . در این روش یک شرکت و یا یک موسسه ای در کشور اکوادور که اجازه و حق داشتن کارمند خارجی را دارد برای متقاضیان درخواست اقامت میدهد و در واقع اسپانسر شما میشود.

در این روش هیچ تعهدی برای کار کردن و کار پیدا کردن شما وجود ندارد و فقط شما ویزای اقامت قانونی و کارت ملی کشور اکوادور را دریافت می کنید و حق کار در هر مکان و در هر منطقه کشور اکوادور و یا افتتاح بیزنس و تحصیل را دارید و میتوانید از تمام حقوق شهروندی برخوردار شوید.

 

از مزایای این ویزا این است که در صورتی که متقاضی همسر و فرزند زیر سن ۱۸سال داشته باشد میتواند برای انها هم ویزای اقامت بگیرد.

 

شاید بتوان گفت بهترین نکته مثبت ویزای کاری این است که نیازی به سرمایه گذاری و یا ایجاد کار و یا خرید ملک ندارید و برای کسانی که مدرک تحصیلی ندارند و توان سرمایه گذاری را ندارند و یا دوست دارند ۲ سالی را در اکوادور تجربه کنند و سر فرصت تصمیم بگیرند برای شروع کار و فعالیت و یا بعدا دست به سرمایه گذاری بزنند یک گزینه مناسب است . 

این اقامت بعد از ۵ سال به تابعیت و اخذ پاسپورت اکوادور در صورتی که قوانین را رعایت کنید ختم می شود . 

 
 

انواع دیگر ویزاهای اقامتی که می توان در اکوادور می توان اخذ کرد :

 

 

اخذ اقامت برای افراد بازنشته - اقامت بازنشتگی

اکوادور را بهشت بازنشتگان می گویند . شاید جای تعجب نباشد که در برخی از شهرهای اکوادور مانند کوئنکا و سامبورندون  در خیابانها مملو از پر از مردان و زنان  امریکایی و کانادایی است که در ان زندگی می کنند و دوران استراحت و بازنشتگی را با هزینه ای کمتر از کشور خود در ان سپری می کنند و مالیات نمی دهند و از اب و هوای خوب بهرمند می شوند. جالب است بدانید در شهر سامبوروندون در نزدیکی گوایاکیل  که نزد خارجیها به امریکای کوچک مشهور است اکثر افراد در خیابانها انگلیسی حرف می زنند و حتی مردم شهر و مغازه داران نیز انگلیسی یاد گرفته اند و جمعیت اصلی شهر شهروندان مهاجر امریکایی و کانادایی می باشد . شاید تعجب کنید که ایا از امریکا هم کسی مهاجرت می کند ؟ باید بیایید به اکوادور تا ببینید .  اگر شما بازنشته رسمی دولت هستید و به حساب شما از طریق حساب دولتی یا تامین اجتماعی به صورت ماهیانه حقوق واریز می شود می توانید همین امروز اقدام کنید.

مهم : ! برای اخذ اقامت کشور اکوادور از طریق بازنشستگی باید خالص دریافتی فیش حقوقی شما در ایران معادل ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار امریکا باشد . 

 

 

اخذ اقامت تحصیلی و تحصیل در اکوادور

اخذ اقامت بر اساس تحصیل در اکوادور هر چند ارزش کمتری نسبت به اقامتهای دیگری دارد و صد در صد دائم نیست ، اما این ویژگی را دارد که پس از اتمام تحصیل می توانید از روشهای مختلف اقامت دائم را در این کشور کسب کنید . تحصیل در اکوادور کیفیت خوبی دارد . در اکوادور دانشگاه های بین المللی همانند امریکن یونیورسیتی - دانشگاه امریکایی وجود دارد .  مدارک دانشگاه های کشور اکوادور را در کل کشور قاره امریکا و اروپا معتبر است و اکثر مدارک دانشگاه های ان مورد تایید ایران نیز می باشد . برای ورود به دانشگاه نیاز به کنکور و ازمون ورودی به شکل ایران ندارید و هزینه تحصیل خیلی پایینتر از اسیا و اروپا است . به طور مثال برای رشته پزشکی هزینه سالیانه حدود ۵ هزار دلار است . دانشجویان ضمنا می توانند کار کنند و محدودیتی برای کار هنگام تحصیل ندارند . زبان مورد تدریس اکثر دانشگاه ها اسپانیایی و انگلیسی است .  این نوع اقامت دائم نیست و تبدیل به تابعیت نمی شود و شامل اخذ پاسپورت اکوادور نمی شود و بخشی از ویزاها و اقامتهای موقت به حساب می اد . اما دانشجو می تواند پس از پایان درس خود کار پیدا کند و اقامت موقت دانشجویی را به اقامت تجاری و یا کاری دائم تبدیل کند . 

 

 

اخذ ویزا موقت ۳۰ یا ۹۰ روزه توریستی - صرفا جهت گردش و تفریح

این ویزا در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۲۰ برای ایرانیان لغو شده است و برای سفر توریستی حتما باید از سفارت اکوادور ویزای توریستی دریافت کنید .

 

 

چرا مهاجرت به اکوادور : 
 
✅چون با شرایط فعلی ، جزو معدود کشورهایی است که به ایرانیان ویزای اقامت میدهد.
 
✅ چون شرایط مهاجرت به این کشور نسبتا راحت است و مدارک زیادی نمیخواهد . 
 
✅چون پروسه زمانی اخذ اقامت این کشور مانند کانادا و امریکا و استرالیا ماه ها و سالها طول نمیکشد و بین ٣ تا ٦ ماه میتوان به این کشور مهاجرت کرد . 
 
✅چون کشوری امن در امریکای جنوبی است . 
 
✅چون اقتصاد نوپا و در حال رشد دارد .
 
✅چون هزینه زندگی و تحصیل در ان از ایران و امریکا و اروپا و کانادا ارزانتر است. 
 
✅چون بعد از ۵ سال زندگی در این کشور میتوان پاسپورت قدرتمند این کشور را دریافت کرد .
 
✅چون مردمانی مهربان و خونگرم دارد و با خارجیان رفتار بد ندارند . 
 
✅چون بعد از دریافت اقامت در جا کارت ملی مخصوص خارجیان را میدهد 
 
✅چون بهداشت و درمان و تحصیل در دانشگاه از ایران و امریکا و کانادا ارزانتر است . 
 
✅چون در قاره امریکا قرار دارد و موقعیت خوبی برای مهاجرت به کشورهای دیگر فراهم میکند
 
✅چون ترافیک و ازدحام جمعیت ندارد. 
 
✅چون الودگی هوا اصلا ندارد.
 
✅چون تمام سال هوا معتدل است و پر از توریست است  . 
 
✅چون میوه و سبزیجاتش و گوشتهای هوراکی هورمونی نیستند و صد در صد طبیعی هستند. 
 
✅چون میتوانید حساب بانکی بین المللی و تجارت ازاد داشته باشید . 
 
✅چون میتوانید ارام و راحت زندگی کنید چرا که کسی به کاره شما کاری ندارد . 
 

           ❌ایا همه اینها کافی نیست !

 

برای مهاجرت به صورت قانونی با وکلای دادگستری و قانونی ما که در اداره مهاجرت ثبت رسمی شده اند و مجوز دارند تماس بگیرید

 

نظرات  (۱۰)

۲۸ دسامبر ۱۷ ، ۰۸:۰۲ اسماعیل روشن قیاس
سلام  و خسته نباشید اگر واقعا اینجوری که میگن واقعا باید گذشت رفت ما که بریدیم ریگه
To whom it may be concern
I am an Iranian national interested to move to Ecouador base on investement establishing a business for retired time period to rest&relax therefor am asking to assist me for any reliable chance and min.amount require to get resident or citizenship your kind attention&efforts is highly appreciated
My cells:+989120192384 and +989213637344
Best regards
Safeaddin Tajaddiny

باسلام وخسته نباشید اینو بگم دوست اکوادوری زیاد دارم انقدر که ایناخوب ومهربونن که نگو هرکی که رفته اکوادور شیفته این مردم شده واقعا ما ایرانی ها کلا در روابط هامون مشکل داریم ولی اینا بدون دروغ وکلک در کنارهم با آرامش زندگی میکنن دمشون گرم کاش ماهم یاد بگیریم
سلام و خسته نباشید خدمت عوامل ویزا اکسپرس: میخواستم ببینم شرایط و هزینه ی ویزای کارمند مجازی الان چطوره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
اکوادر بهترین کشور جهان از نظر توسعه است واحد پول آن دلار آمریکاست و آمریکا حمامی قاره آمریکا بزرگ است و جز بهترین مکان های زندگی است و پایبند به منشور حقوق بشر و سازمان بین الملل است 
 درود بر آمریکا و قاره آمریکا 
واحد پول اکوادر دلار است یک مهندس در اکوادر ماهیانه ۴۰۰۰۰دلار میگیرد 
نزدیکترین کشور جهت رسیدن به آمریکا و کانادا داشتن پاس اکوادر است کلا قاره آمریکا از شمال تا جنوب به هم وابسته هستند و به دلیل پایبندی به ارزشهای حقوق بشر و سازمان ملل و ارتباط دوستی با همه کشورهای جهان مورد اعتماد هم و به حقوق هم احترام قائل هستند 
سلام 
ندا هستم ۳۵ ساله معلم ورزش ودارای سابقه ۸ سال تدریس تا به امروز  ،دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی ،دانشجوی دکتری هستم برای رفتن و گرفتن اقامت هزینه چقدر میشه آیا میتونم مقطع دکتری اونجا ادامه تحصیل بدم؟ چطور باید اقدام کنم
۲۲ نوامبر ۱۸ ، ۰۷:۳۹ ریحانه مصطفوى
با سلام من لیسانس مدیریت هتلدارى و فوق لیسانس مدیریت اجرایی رو دارم نزدیک به ٩ سال سابقه کار به عنوان مسئول کاست کنترل هتل پنج ستاره 
میخواستم بدونم چطور میتونم از طریق ، کار، تحصیل یا سرمایه گذارى ویزاى اکوادور رو بگیرم 
لطفا راهنماییم کنید