گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .

فرصتی کوتاه و تکرار نشدنی 

مهاجرت به امریکای جنوبی

کشور زیبا ، ارزان ، و خوش اب و هوای جمهوری اکوادور




برای اولین بار برای ایرانیان عزیز امکان اخذ اقامت دائم

امکان اخذ پاسپورت کشور اکوادور فقط در ۳ سال 

امکان اخذ ویزای توریستی امریکا و کانادا به سادگی


زندگی با کیفیت اروپایی در امریکای لاتین


🔴زندگی در اکوادور با اخذ اقامت دائم در کمتر از ۴ ماه فقط با کمترین هزینه ممکن  و امکان اخذ پاسپورت اکوادور بعد از ۳ سال برای هموطنان عزیز زیر نظر سفارت جمهوری کوادور در ایران















انواع ویزاهای اقامتی که از سوی دولت اکوادور ارائه می‌شود همانند اکثر کشورهای دنیا به دو تقسیم هستند:

– ویزاهای مهاجرتی

– ویزاهای غیرمهاجرتی

ویزاهای «غیر مهاجرتی» ویزاهایی هستند که زمان‌دار بوده و تا مدت مشخصی دارای اعتبار هستند.  همانند ویزای توریستی . بر اساس توافق ایران و اکوادور شهروندان ایرانی با پاسپورت ایرانی برای سفر توریستی نیاز به اخذ ویزا ندارند و هنگام ورود به فرودگاه کیتو پایتخت اکوادور ۹۰ روز ویزای توریستی به انها داده می شود . 

با ویزای توریستی مشخص است که نه می شود کار کرد و نه خانه اجاره کرد و یا امکان هیچگونه فعالیت اقتصادی و یا تحصیلی و زندگی وجود ندارد .

ویزای توریستی صرفا به معنای سفر و گردش است و اگر هرکس با ویزای توریستی بیشتر از موعد مقرر در کشوری بماند متحمل جریمه و شاید بلاک لیست شود و در صورت کار و فعالیت اقتصادی حتی زندان هم دارد.

یک توریست باید بعد از انقضای تاریخ ویزای خود کشور را ترک کند و هیچگاه نمی تواند کارت ملی کشور اکوادور را که به سه دولا - CEDULA شهرت دارد دریافت نماید.


اما ویزاهای مهاجرتی که شکلهای مختلفی دارد برای کسانی صادر می‌شود که خواستار اقامت  و زندگی و یا تحصیل و یا تجارت و کار  در اکوادور هستند.

 این نوع از ویزاها دارای تاریخ انقضاء نیستند و تاریخ اعتبار آنها نا معین (Indefinida) درج می‌شود. 

همچنین برای دارندگان این نوع ویزاها، کارت ملی اکوادوری  - سه دولای  مخصوص خارجیبان یا همان سه دولا  صادر می شود. Cedula Extranjero یا Intendidad EXT


نمونه کارت ملی اکوادور که برای خارجیان صادر می شود


نمونه کارت ملی اکوادور که برای خارجیان صادر می شود



نمونه کارت ملی اکوادور برای متولدین و کسانی که تابعیت اکوادور دارند




انواع ویزاهای اقامتی که می توان در اکوادور می توان اخذ کرد :


ویزای متخصصین یا پروفشنال :

ویزای افراد متخصص  به کسانی تعلق می گیرد که مدرک تحصیلی انها حداقل کارشناسی - لیسانس از یک دانشگاه معتبر باشد مورد تایید وزارت علوم و اموزش همان کشور قرار گرفته باشد و به تایید سفارت اکوادور نیز برسد  و مهم است بدانید که  مدرک خود را بصورت تمام وقت باید گرفته باشید . به طوری که مدارک دانشگاه های غیر حضوری و انلاین مورد قبول نیست . 

این ویزا به شخص متقاضی به همراه اعضای خانواده وی ( همسر و فرزندان ) تعلق می گیرد.

نکته دیگر اینکه برای ایرانیان عزیز که در داخل کشور تحصیل کرده اند در حال حاضر مدارک دانشگاه های پیام نور - ازاد اسلامی - سراسری - دانشگاه علمی و کاربردی مورد قبول است . در صورتی که در یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی و یا خصوصی تحصیل کرده اید باید مدارک خود را برای ما بفرستید تا وکیل اکوادوری ما بتواند تایید ان را بگیرد.

متقاضیان گرامی به غیر از مدرک تحصیلی باید گواهی عدم سوپیشینه و مدارک دیگری را نیز دریافت نموده و همه گی را  با مدرک تحصیلی خود به زبان اسپانیایی ترجمه نمایند و همراه وکیل ما به سفارت اکوادور در تهران برای تایید نهایی مراجعه فرمایند.


در حال حاضر، این نوع اقامت یک فرصت ویژه  برای بسیاری از جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های ایران است و تا کنون چنین امتیازی برای ایرانیان برای مهاجرت وجود نداشته است . 


اخذ اقامت تجاری - کاری کشور اکوادور 

این نوع اقامت برای کسانی مناسب است که مدرک تحصیلی  انها کمتر از لیسانس است و یا می خواهند از طریق تجاری و کاری وارد اکوادور شوند و اقامت بگیرند.

در این حالت فرد متقاضی یا باید شرکت در اکوادور ثبت کند و یا شغل و کاری در اکوادور ایجاد کند . 

ثبت شرکت هزینه ای نسبتا زیادی دارد ولی با ثبت یک شرکت در اکوادور می توان برای چند نفر اقامت گرفت . با ایجاد یک شغل و یک کار همانند رستوران، کافی شاپ و سوپرمارکت نیز می توان از طریق کاری اقدام به اخذ ویزا و اقامت نمود .


اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری 

اقامت دائم - نامحدود از طریق سرمایه گذاری روشی مرسوم و قدیمی در تمامی کشورهای جهان است . در اکوادور با خرید ملک - اپارتمان ، ویلا با مالکیت صد در صد می توانید اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری را کسب کنید . و یا  همچنین با سپرده گذاشتن مبلغ ۲۵ هزار دلار امریکا در بانک به نام خودتان می توانید اقامت خود و خانواده را کسب نمایید . 


اخذ اقامت برای افراد بازنشته - اقامت بازنشتگی

اکوادور را بهشت بازنشتگان می گویند . شاید جای تعجب نباشد که در برخی از شهرهای اکوادور مانند کوئنکا و سامبورندون  در خیابانها مملو از پر از مردان و زنان  امریکایی و کانادایی است که در ان زندگی می کنند و دوران استراحت و بازنشتگی را با هزینه ای کمتر از کشور خود در ان سپری می کنند و مالیات نمی دهند و از اب و هوای خوب بهرمند می شوند. جالب است بدانید در شهر سامبوروندون در نزدیکی گوایاکیل  که نزد خارجیها به امریکای کوچک مشهور است اکثر افراد در خیابانها انگلیسی حرف می زنند و حتی مردم شهر و مغازه داران نیز انگلیسی یاد گرفته اند و جمعیت اصلی شهر شهروندان مهاجر امریکایی و کانادایی می باشد . شاید تعجب کنید که ایا از امریکا هم کسی مهاجرت می کند ؟ باید بیایید به اکوادور تا ببینید .  اگر شما بازنشته رسمی دولت هستید و به حساب شما از طریق حساب دولتی یا تامین اجتماعی به صورت ماهیانه حقوق واریز می شود می توانید همین امروز اقدام کنید.


اخذ اقامت تحصیلی و تحصیل در اکوادور

اخذ اقامت بر اساس تحصیل در اکوادور هر چند ارزش کمتری نسبت به اقامتهای دیگری دارد و صد در صد دائم نیست ، اما این ویژگی را دارد که پس از اتمام تحصیل می توانید از روشهای مختلف اقامت دائم را در این کشور کسب کنید . تحصیل در اکوادور کیفیت خوبی دارد . در اکوادور دانشگاه های بین المللی همانند امریکن یونیورسیتی - دانشگاه امریکایی وجود دارد .  مدارک دانشگاه های کشور اکوادور را در کل کشور قاره امریکا و اروپا معتبر است و اکثر مدارک دانشگاه های ان مورد تایید ایران نیز می باشد . برای ورود به دانشگاه نیاز به کنکور و ازمون ورودی به شکل ایران ندارید و هزینه تحصیل خیلی پایینتر از اسیا و اروپا است . به طور مصال برای رشته پزشکی هزینه سالیانه حدود ۵ هزار دلار است . دانشجویان ضمنا می توانند کار کنند و محدودیتی برای کار هنگام تحصیل ندارند . زبان مورد تدریس اکثر دانشگاه ها اسپانیایی و انگلیسی است . 



روش جدید ! اقامت کارمندی یکساله و دوساله

اخذ اقامت کشور اکوادور از طریق کارمند سوری ( مجازی ) به تازگی در اکشور اکوادور اجرا میشود . ایرانیان عزیزی که قبلا در امارات و مالزی میکردند با این روش اشنا هستند . در این روش یک شرکت و یا یک موسسه ای در کشور اکوادور که اجازه و حق داشتن کارمند خارجی را دارد برای متقاضیان درخواست اقامت میدهد . در واقع حق امتیاز داشتن کارند خود را به متقاضی مهاجرت واگذار میکند . 

در این روش قراردادی با متقاضی منعقد میگردد که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی کارمند واقعی این شرکت نیست و نمیتواند ادعای کارمندی و حق و حقوق کند و فقط از امتیاز ویزای شرکت استفاده میکند . 

در این روش یک ویزای ۲ ساله کارمندی به متقاضیانی که توان سرمایه گذاری ندارند ، داده میشود و بعد از ۲ سال متقاضی باید با پرداخت هزینه های قانونی اقامت خود را تمدید کند تا به ۳ سال برای اخذ پاسپورت برسد و یا باید تمدید ویزای خود را از طریق دیگری اقدام نماید . 

از مزایای این ویزا این است که در صورتی که متقاضی همسر و فرزند زیر سن ۲۱ سال داشته باشد میتواند برای انها هم ویزای اقامت بگیرد.

توجه داشته باشید که این ویزای اقامت دائم نیست و یک ویزای اقامت ۲ ساله قابل تمدید است و تاکید میکنیم شرکتی که برای شما ویزای کارمندی درخواست میکند هیچ تعهدی برای کار و حقوق به شما ندارد و شما نیز نمیتوانید ادعای حق و حقوق از این شرکت بنمایید . 

شاید بتوان گفت بهترین نکته مثبت ویزای کارمندی این است که نیازی به سرمایه گذاری و یا ایجاد کار و یا خرید ملک ندارید و برای کسانی که مدرک تحصیلی ندارند و توان سرمایه گذاری را ندارند و یا دوست دارند ۲ سالی را در اکوادور تجربه کنند و سر فرصت تصمیم بگیرند برای شروع کار و فعالیت و یا بعدا دست به سرمایه گذاری بزنند یک گزینه مناسب است . 


برای مهاجرت به صورت قانونی با وکلای دادگستری و قانونی ما تماس بگیرید

پناهندگی و خروج غیر قانونی = بدبختی ، زندان ، سرشکستگی