گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .

شاید زیاد شنیده باشید که مردم امریکای لاتین مردمی شاد و خوش و مهربانی هستند. البته خوش بودن آدم ها معیارها و نشانه های زیادی دارد ولی یکی از نشانه های شاد بودن مردم موسیقی و راحت گرفتن زندگی است .

در هر کوچه و برزن در اکوادور صدای موسیقی بلند به گوش می رسد و برای هر ماه یک جشن و کارنوال رقص خیابانی در کشور اکوادور برگذار می شود.


موسیقی و رقص یعنی زندگی مردم امریکای لاتین . از کودکی به بچه ها رقص و موسیقی یاد می دهند و در مدارس همگی کلاس رقص و موسیقی را دارند. ماهی یکبار در خیابان ها می ریزند و شادی می کننزد و به هر بهانه ای تلاش می کنند غم را از خود دور کنند . جالب است بدانید مردم امریکای لاتین زیاد پولدار نیستند . اما شاد هستند . این هم دلیلی بر این حرف که پول شادی و خوشبختی نیست بلکه می تونه یکی از وسایل شادی باشد.






جوانی در کنار خیابان گیتار بدست گرفته و دخترکی در حال رقص است . در کوچه ها و خیابانهای اکوادور و مقابل مراکز خرید از این گونه ها صحنه ها زیاد می بینید . و یا بومیان امازون که با لباسهای سنتی خود در حال نواختن سازهای عجیب هستند و زنهای سرخ پوستی که با کلاه سیاه شاپو که پوشش مخصوص سرخپوستهای کلمبیا و بولیوی و اکوادور است که در خیابان می رقصند و پول جمع می کنند . 


برای یک اکوادوری سیستم موزیک ماشین و خانه اش خیلی مهم است . تو تاکسی و اتوبوس صدای موسیقی اسپانیایی با صدای بلند و گاهی گوش خراش واسه ما ایرانی ها که معنی ان را نمی فهمیم به گوش میرسد. از کنار هر خانه ای مخصوصا خانه های سنتی - ویلایی امریکای لاتین رد شوید صدای موسیقی به گوشتان می رسد و احتمالا زن و یا مردی در حال رقصیدن سالسا را خواهید دید!

در ماه دسامبر و نزدیک سال نو میلادی جنگ رقص و موسیقی است ! مردم را می بینی که ابجو بدست با صدای موسیقی بلند جلوی خانه خود نشته اند و می رقصند و می خوانند و به شما هم که در حال عبور هستی تعارف می زنند . 

به ابجو در اسپانیایی سر و زا می گویند و نوشیدنی مورد علاقه مردم امریکای لاتین است . بعدش ویسکی را خیلی دوست دارند . سروزا یا همان ابجو خیلی ارزان است . حتی گاهی از یک شیشه اب معدنی هم ارزانتر است . برای همین ابجو تبدیل شده به نوشیدنی اول مردم امریکای لاتین.






هر کدام از ۲۴ استان کشور اکوادور برای خود یک جشن ملی - و یک جشن فرهنگی دارد . معمولا در هر استان در سال ۴۰ تا ۵۰ کارنوال محلی و سنتی بر گزار می شود.

مثل کارنوال و جشن اب بازی کارنوال ازادی ، کارنوال رقص و موسیقی ، حتی کارنوال های مذهبی که همه گی با رقص و شادی همراه است . مانند کارنوال مذهبی هفته مقدس یا سمانا سنتا.



در دین و ایین عیسی مسیح ( ع ) همانند ایین ایرانیان باستان زرتشت هیچ مراسم عذا داری وجود ندارد . حتی روز وفات و عروج حضرت عیسی مسیح نیز با جشن و سرور است . البته هستند کاتولیک های تند رو و پروتستان های متعصب که سختگیری هایی غیر منطقی که در اسلام هم کم نداریم در دینشان دارند ولی اصولا تمام مراسم مذهبی در امریکای لاتین و کشور اکوادور یک جشن و  کارنوال است . 



جشن رنگ پاشون در گواراندا در فاصله ۴ ساعتی از کیتو پایتخت اکوادور

CUIDAD DE GUARNADA



یکی از جشنهای - کارنوال مهم اکوادور



Carnavales de Oruro

جشن ماسکها

کارنوال سالیانه شهر بولیویانا در کشور اکوادور که در ۵ و ۶ و ۷ فوریه برگزار می شود . این کارنوال ۲ قرن قدمت تاریخی دارد و هزاران نفر از سراسر جهان شرکت می کنند. این کارنوال همزمان در کشور بولیوی - شیلی و ارژانتین نیز بر گزار می شود.

جشنواره  سالیانه اورورو در اکوادور

جشنواره ملی ماسکها در #اکوادور




نمادی از مریم مقدس در جشنواره سالیانه اکوادور

کارگاه سنتی ساخت ماسکهای کارنوال در اکوادور



اکثر مراسم و جشنها در اکوادور و اکثر کشورهای امریکای لاتین نزدیکی کلیساها برگزار می شود و یا به کلیسا ختم می شود و مردم برای سلامتی و زندگی خوب دعا می کنند.




عکسهای کارنوال سال ۲۰۱۵ از اکوادور شهر های کنتون - ازوای -  گوایاس و دهکده های لوها و کنیار

نام کارنوال : جشن سنتی رودخانه گوالاکئو

علت کارنوال : فرهنگی - به دلیل پایین امدن خورشید - بر می گردد به افسانه سرخ پوستان و ساکنان قدیمی اکوادور مخصوصا در مرز کشور پرو که در همسایگی اکوادور قرار دارد

اعتقاد فرهنگی و مذهبی : با پرپایی این کارنوال سالهای دور می خواستند ۲ روح خبیث و شیطان را در این فصل دور کنند.


کارنوال میوه و گلها - کیتو پایتخت اکوادور

که همزمان در شهرهای دیگر هم برگزار می شود

جشن گل و میوه - این جشن سالیانه در کشورهای اکوادور - ارژانتین - مکزیک - پرو - بولیوی همزمان برگزار می شود 

جشنی برای تشکر از نعمتهای خداوند و از زیبایی های طبیعت

این جشن به جشن رنگ هم شهرت دارد . در این روز کسی حق بیرون اوردن اتومبیل خود را مگر به دلایل ضروری در شهر ندارد . 




جشن موسیقی

یکی دیگر از جشنهای زیبا در اکوادور است که دختر شایسته هم انتخاب می شود


روستای ازوآی - جشن سنتی و محلی روستائیان اکوادور