گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

مکزیک،اکوادور،ونزوئلا،ارژانتین،کلمبیا

گروه وکلای حقوقی و مهاجرتی امریکای لاتین

اگر به دنبال مهاجرت ارزان و بی دردسر هستید انجمن ایران - امریکای لاتین به شما زندگی و تجارت را در امریکای لاتین پیشنهاد می کند. برای کسب و کار در کشورهای مکزیک ، ونزوئلا ، پاناما ، برزیل و جزایر اروپایی امریکای لاتین مانند آروبا و کوراسل نیز ما مشاور شما خواهیم بود . گروه ما متشکل از ایرانیان دو ملیتی و وکلای دادگستری سیویل و پنال در امریکای جنوبی هستند . وکلای ایرانی ما همگی فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل در دانشگاه سیمون بولیوار ونزوئلا هستند و دارای تابعیت دوگانه ایرانی - لاتین امریکایی می باشند . ما در تمامی موارد حقوقی و مهاجرتی پاسخگوی شما هستیم. در صورتی که در هر کدام از کشور های امریکای لاتین دچار مشکل حقوقی ، جزایی و زندان شده اید ما می توانیم با قدرت در کنار شما باشیم .

معرفی مدارس و کالج و دانشگاه در کشور اکوادور


جهت اطلاعات کامل از کشور اکوادور به کانال تلگرام ما بپیوندید

https://telegram.me/ecuador_iranian



معرفی مدارس بین المللی کشور اکوادور

مقطع ابتدایی تا دبیرستان

نکته مهمی را که در ابتدا باید بدانیم این است که در اکوادور مدرسه ایرانی وجود ندارد . بنابراین فرزندان ما باید به مدارس دولتی که صد در صد رایگان است بروند که فقط زبان اسپانیایی اموزش داده می شود و یا به مدارس خصوصی و بین المللی که هزینه های مختلفی دارند بروند  که به ۲ زبان انگلیسی و اسپانیایی تدریس می کنند . 

هنگامی که فرزند شما در اکوادور می خواهد به مدرسه برود بر اساس قانون اموزش و پرورش اکوادور مدارک مدارس ایران معیار سر کلاس رفتن نمی باشد و دانش اموز باید امتحان تعیین سطح بدهد و یک تا دو ترم هم زبان بخواند و بعد بر اساس توانایی که دارد بر سر کلاس برود . بنابراین اگر فرزند شما در ایران در مقطع کلاس چهارم دبستان است ممکن است در اکوادور مجبور شود از کلاس دوم و سوم دوباره شروع کند .  شهریه مدارس بین المللی متفاوت است و بستگی به ستاره مدرسه دارد . معمولا از ماهی ۱۵۰ دلار شروع می شود تا ۵۰۰ دلار با احتساب سرویس و تمامی فعالیتهای فوق برنامه مثل اموزش رقص ، اردو ، کلاس موسیقی ، نمایش ، کاردستی ، و اموزش شنا . 


در زیر به معرفی برخی از مدارس بین المللی و معروف اکوادور - کیتو می پردازیم :


مدرسه بین المللی امریکایی اکوادور 

Academia Cotopaxi American International School

Rate: 4.4 ⭐️

ادرس وب سایت : http://www.cotopaxi.k12.ec

معلمین این مدرسه همه گی امریکایی می باشند و با استاندارد امریکا تدریس می شود و مدرسه دارای امکانات عالی اموزشی و سرویس امد و رفت می باشد . 







مدرسه  - اکادمی بین المللی الیانس امریکا

دارای امکانات اموزشی ۴ ستاره با استاندارد امریکا و معلمان انگلیسی - کانادایی و امریکایی

ادرس وب سایت : http://www.alliance.k12.ec




مدرسه انجمن کالج امریکائیان

امکانات ۴ ستاره اموزشی - کلاس رقص و موسیقی زیر نظر مدرسان اسپانیایی - کانادایی و اکوادوری

Alliance Academy International

Rate: 4.3 ⭐️

ادرس وب سایت : https://www.fcaq.k12.ec/indexc69a.html?lang=es





بیریتیش کالج مدرسه انگلیسی کیتو 

اولین مدرسه بین المللی کشور اکوادور متعلق به کشور انگلستان با استاندارد اموزشی کشور انگلستان و معلمان انگلیسی و امریکایی 

وب سایت : http://www.britishschoolquito.edu.ec/web/


Rate: 4.5 ⭐️






معرفی دانشگاه های معروف و شرایط تحصیل در اکوادور


UNIVERSITY IN ECUADOR


کشور اکوادور بیشتر از ۷۰ دانشگاه ملی و بین المللی دارد که ۶۱ هزار دانشجو در انها مشغول به تحصیل هستند . تعداد ۹ واحد از دانشگاه های اکوادور در رنکینگ جهانی هستند و در رده ۶۸ جهان قرار دارند . دانشگاه سانفرانسیسکو امریکایی اکوادور در سال ۲۰۱۵ مقام بهترین دانشگاه امریکای لاتین را به خود اختصاص داد و در رتبه ۱۸ رنکینگ دانشگاه های بین المللی در امریکای لاتین قرار گرفت . دانشگاه مرکزی کشور اکوادور از قرن ۱۷ میلادی به عنوان دانشگاه مورد استفاده قرار می گرفته است از این رو کشور اکوادور به تحصیل و سواد اهمیت ویژه ای می دهد و بر طبق امار رسمی سازمان ملل ۷۰ ٪ جمعیت اکوادور با سواد هستند .

نکته اول و مهم در مورد تحصیل در اکوادور این است که دانشگاه های کشور اکوادور امتحان ورودی و کنکور ندارند و مدارک انها مورد تایید وزارت علوم ایالات متحده امریکا و اتحادیه اروپا است . دانشگاه های اکوادور اکثرا حصوصی هستند و از این جهت شهریه دارند و رایگان نیستند . برخی از دانشگاه ها و برخی از رشته های مذهبی - مسیحی البته رایگان هستند .  از ویژگی دانشگاه های اکوادور این است که مدارک تحصیلی ایران را قبول دارند و اگر شما از یکی از دانشگاه های معتبر ایران مانند ازاد ، سراسری و یا پیام نور فارغ التحصیل شده باشید و مثلا مدرک لیسانس داشته باشید می توانید در مقطع فوق لیسانس و دکترا ادامه بدهید . و یا اگر پیش دانشگاهی داشته باشید می توانید در مقطع لیسانس ادامه  تحصیل بدهید . نکته مهم دیگر زبان است . زبان رسمی اکثر دانشگاه های اکوادور اسپانیایی است و برخی از دانشگاه های بین المللی اکوادور دو زبانه هستند . انگلیسی و اسپانیایی . 

بنابراین دانشجو ایرانی هنگام ورود به اکوادور باید حداقل ۳ ترج به کلاس زبان برود و سپس درس خود را شروع کند . 

از ویژگی های دانشگاه های بین المللی اکوادور این است که دانشجو می تواند از سال دوم به بعد انتقالی بگیرد و در کشور مادر دانشگاه درس بخواند . مثلا اگر دانشجویی در دانشگاه امریکایی اکوادور درس بخواند می تواند سال دوم را انتقالی بگیرد برای امریکا . البته به شرطی که توان پرداخت هزینه امریکا را داشته باشد ، چون هزینه دانشگاه در اکوادور از خیلی از جاهای دنیا ارزانتر است و رنکینگ خوبی دارد و مورد تایید اکثر کشورهای جهان می باشد .

شهریه دانشگاه های خصوصی اکوادور برای رشته های مهندسی حدودا ترمی ۳ تا ۴ هزار دلار است و برای رشته های پزشکی حدودا ترمی ۵ تا ۷ هزار دلار و در سایر رشته ها حدود ۲ تا ۳ هزار دلار می باشد.


در زیر به معرفی برخی از دانشگاه های بین المللی اکوادور با رنکینگ بالا و جهانی  می پردازیم . قابل توجه اینکه در کشور اکوادور بیش از ۸۰ دانشگاه مختلف وجود دارد . 



دانشگاه امریکایی اکوادور با رنکینگ ۵

معروف به دانشگاه سانفرانسیسکو 

Universidad San Francisco de Quito


ادرس وب سایت : 

http://www.usfq.edu.ec/programas_academicos/Paginas/default.aspx









دانشگاه بین المللی و سراسری اکوادور

UIDE UNIVERSITY

http://www.uide.edu.ec وب سایت








لیست دانشگاه های معتبر کشور اکوادور واقع در کیتو پایتخت اکوادور




لیست دانشگاه های معتبر اکوادور واقع در شهر توریستی گوایاکیل







مراقب دلال های مهاجرتی باشید


افرادی که اطلاع قانونی ندارند می توانند پرونده شما را برای اخذ پاسپورت در اینده دچار مشکل کنند


یک وکیل حقوقی شاید هزینه کارش گرانتر باشد اما هر  چیزی بدون دلیل نیست